Розробки занять та виховних заходів

Дата, місце, час проведення 
23 січня 2017 року. Семенівский БТД та  Ю.15.00-16.30________________________________________________________

Тема заняття: Вивчення акробатичних елементів.

Мета:
 
-         Повторити всі вивчені раніше акробатичні елементи . Ознайомити з новими акробатичними елементами;
-         Навчити вірно виконувати акробатичні елементи ; вдосконалювати загальну акробатичну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом , чітко і легко координувати рухи;
-         Розвивати вміння та навички для виконання акробатичних рухів ; сприяти планомірному акробатично-виконавському розвитку вихованців, розвитку їх творчих здібностей (зокрема акторської майстерності);
-         Виховувати  співдружність та естетичний смак засобами естрадно-циркового мистецтва.

Завдання:

- створення сприятливої атмосфери при проведенні заняття,
- організувати комплекс вправ для підготовки м’язів рук, ніг, корпусу до заняття,
- познайомити з технікою виконання базових елементів з використання наочних засобів,
- розвити у вихованців мотивацію до сумісної творчої діяльності та надання допомоги на заняттях.


Методи та прийоми:
-                   Методи мотивації (заохочення і емоційне стимулювання)
-                   Словесний, наочний і репродуктивний метод організації пізнавальної діяльності  (показ педагога, наочність, повторення за педагогом, імітація, тренувальні вправи)
-                   Методи практичної роботи (показ прийомів виконання, акробатичних елементи , метод динамічних пар)
-                   Методи контролю і корекції (спостереження, корекція, бесіда, рефлексія, підведення підсумків)

Тип: засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок

Форма заняття: групове, індивідуально-групове, фронтальне.
Обладнання: станок для тренажу, телевізор, музикальний програвач, музична відбірка.
Форма одягу: танцювальне трико. Обов'язкова відсутність предметів, що колють, шпильок, волосся у дівчаток зібране в резинку або в пучок, можливий спеціальний головний убір.




Хід заняття
І.Вступна частин. 
1.Організаційна частина: Відмітка присутніх.

2. Підняття емоційного настрою дітей. Створення психологічної   атмосфери, сприятливої для колективної роботи.

Вправа для підняття емоційного настрою дітей
Вправа «Квітка настрою»
Вчитель: Діти давайте створимо з вами квітку гарного настрою.
Для цього станемо з вами у коло і з’єднаємо наші долоньки.
Тепер посміхаючись одне-одному  розведемо наші долоньки утворюючі гарну квітку. А тепер, закриємо оченята і уявимо як ця квіточка заряджає нас гарним настроєм на цілий день. Відкрийте оченята та побажайте один-одному гарного дня і успіхів на занятті.

3. Повідомлення та мети заняття
                        

Вправи на середині зали:
- розминка
1. Кругові обертання головою, в сторони, вперед-назад.
2. Робота плечима. Вгору-вниз по черзі, разом; вперед-назад.
 3. Робота кистями рук. Кругові обертання кулаками.
4. Кругові обертання руками. Обертання в ліктьових суглобах.
 5. Кругові обертання стегон.
 6. Кругові обертання тулубом.
7. Нахили убік, вниз.
8. Кругові обертання колінами.
9. Підйом навшпиньки і п'яти.
10. Вправа «Вітряк»
11. Присідання.
12 . Відновлення дихання.
Розминка по колу (розігрів ніг)
Тренаж на координацію рухів (Стрибки та біг вперед та назад спиною)
Тренаж біля станка (позиції, розтягування ніг та спини)
Акробатична розминка на середині зали
- стрибки,
- присідання,
- робота стоп в позиції сидячи,
- міст з положення лежачи (10 разів),
- розминка м’язів спини (вправа сфінкс, берізка, кішечка),
- вправа планка (на руках, на ліктях, бокова)
- розтягування
1.бокова розтяжка
2.поперечна розтяжка
3. затяжки в шпагатах.

Балістичне розтягування на підлозі
Релакс хвилинка

 ІІ Основна частина 

1. Подача нового матеріалу

Повторити:

- всі раніше вивчені акробатичні елементи .

Ознайомити з новими акробатичними елементами.

Навчити:
- вірно виконувати акробатичні елементи;
- вдосконалювати загальну акробатичну техніку;
- навчитися вільно і невимушено володіти корпусом , чітко і легко координувати рухи.
Розвивати :
- вміння та навички для виконання  акробатичних елементів ;
- сприяти планомірному акробатично-виконавському розвитку вихованців, розвитку їх творчих здібностей (зокрема акторської майстерності)

2. Практична робота:
виконання елементів  акробатики:
- шпагати (поперечний, поздовжній),
- сальто-шпагат,
- місток,
- парний місток,
- місток з підняттям ноги,
- місток і перевороті,
- місток перекид,
- колесо,
- колесо акробатичне,
- колесо з шпагатом,
- перекиди вперед та назад,
- перекид через перешкоду,
- перекид в шпагат,
- похилий міст,
- фігурний міст
- сальто на міст,
- сальто з стрибком вперед,
- кільце переворот
- скорпіон,
- стійка на голові,

Створення акробатичних фігур

- фігура павучок,
- переміщення в перевернутому  кільці;
- Вправа скорпіон;
- вправа міст на міст,
- стійки на голові з шпагатами,
- акробатичні підтримки;

ІІІ. Заключна частина.
1.Закріплення отриманих знань.
Демонстрація акробатичного танцю «Круче всех»»
(педагог ставить питання до дітей, діти відповідають):

- Які акробатичні елементи  вам більше сподобались? Перерахуйте їх.
- Що було цікавого на занятті?
-         загальний підсумок заняття.
-          
Прикрийте оченята та повернімося подумки на початок уроку. Він був радісний, бо приніс вітання від сьогоднішнього дня. І ця радість не згасла, а навіть збільшувалася протягом заняття, бо ми дізналися про…, а ще про…, і про…А це так цікаво! Скажіть собі подумки:який я молодець! Дякую. Відкрийте очі.









Дата проведення: 23 грудня 2016 року. БТД та Ю з 13.00 до 13.30
____________________________
Тема заняття: Ігри на розвиток ритміки у дітей.

Мета:
 
-         Ознайомити з іграми на розвиток ритміки;
-         навчити вірно виконувати ігри на розвиток ритміки;
-         розвивати вміння чути музику, вірно виконувати ігрові танцювальні рухи.
-         Виховувати співдружність та естетичний смак засобами хореографічного мистецтва.

Завдання:

- створення сприятливої атмосфери при проведенні заняття,
- організувати комплекс вправ для підготовки м’язів рук, ніг, корпусу до заняття,
- ознайомити з технікою виконання базових елементів з використання наочних відеоматеріалів і особистої документації,
- розвити у вихованців мотивацію до сумісної творчої діяльності та надання допомоги на заняттях.


Методи та прийоми:
-                   Методи мотивації (заохочення і емоційне стимулювання)
-                   Словесний, наочний і репродуктивний метод організації пізнавальної діяльності  (показ педагога, наочність, повторення за педагогом, імітація, тренувальні вправи)
-                   Методи практичної роботи (показ прийомів виконання, елементи вправ на різні частини тіла, метод динамічних пар)
-                   Методи контролю і корекції (спостереження, корекція, бесіда, рефлексія, підведення підсумків)

Тип: засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок

Форма заняття: групове, індивідуально-групове, фронтальне.
Обладнання: станок для тренажу, телевізор, музикальний програвач, музична відбірка.
Форма одягу: дівчата-танцювальне трико, хлопчики-спортивний, зручний. Обов'язкова відсутність предметів, що колють, шпильок, волосся у дівчаток зібране в резинку або в пучок, можливий спеціальний головний убір.

Хід заняття
І.Вступна частин. 
1.Організаційна частина: Відмітка присутніх.

2. Підняття емоційного настрою дітей. Створення психологічної   атмосфери, сприятливої для колективної роботи.

Вправа для підняття емоційного настрою дітей «Впіймай усмішку»
Дітки, десь навколо нас сьогодні літає хороший настрій, який подарує нам усмішку на цілий день. Давайте впіймаємо її! (діти ловлять усмішку).    
                                    
3. Повідомлення та мети заняття
                        
Вправи на середині зали:
- розминка
1. Кругові обертання головою, в сторони, вперед-назад.
2. Робота плечима. Вгору-вниз по черзі, разом; вперед-назад.
 3. Робота кистями рук. Кругові обертання кулаками.
4. Кругові обертання руками. Обертання в ліктьових суглобах.
 5. Кругові обертання стегон.
 6. Кругові обертання тулубом.
7. Нахили убік, вниз.
8. Кругові обертання колінами.
9. Підйом навшпиньки і п'яти.
10. Вправа «Вітряк»
11. Вправа «Ластівка»
12 . Відновлення дихання.

Розминка по колу.
«Летимо до Африки»
Піднімаємо свої літачки вище-вище до неба, які у нього великі крила! Робимо віраж на ліво, на право, летимо прямо! (робимо повторення 5 разів). Приземляємося!(присідаємо голосно рахуємо з дітьми до десяти). Ми приземлилися в Джунглях! Перед нами рожевий фламінго!(діти наслідують звірів). А трішки по далі з пальми на пальму по ліанам стрибають мавпочки! А під пальмами ходить хитра-хитра чорна пантера, а ось злякався пантери і швидко-швидко пострибав кенгуру, він дострибав і сховався за велетенську горилу. А ось дивіться! Йдуть левенятка! Біжимо далі! ( біг п’явочки по заду, колінця вперед, біг з підстрибом, боковий біг). Ми прибігли на місце де все закрутило ліанами. Давайте розплутаємо їх!А ось перед нами африканська річка, давайте перейдемо її! Біжимо далі!(повторюємо біг). Дітки ми прибігли на місце
 де ростуть високі пальми, а по них з верху до низу спускаються мавпочки, вони під пальмою збирають банани.

Тренаж біля станка ритмічний танець «Годинник»
Позиції рук та ніг під музичний супровід.
_
Розтягування

Гра на розтяжку «А хто ж це завітав у гості?»
Діти сідають на підлогу. Дітки до нас завітала лялька, вона то плаче то сміється! (робота стопою) Сіла подумати! Втомилась, потягнулась та й заснула. А далі, на галявинці літає метелик, він любить ховатися в квіточках! А за ним полює хитренький котик! Він побачив велику собаку. Не злякався, став на неї шипіти (робота спинкою). Потім через мостик побіг до своєї домівки. Сховався за диванчиком! Котик сховав свої лапки під животик, потягнувся  вперед і своїми кігтиками пошкодив-пошкодив, потягнувся в бочок, в інший і також пошкодив. Заліз котик на диванчик, витягнув сою спинку, підняв голівку, і почав мух рахувати (рахуємо до 10). Набридло йому мух рахувати, сів на віконце, потім перейшов на інше. А за вікном росла висока берізка. Вітерець гойдає її гілочки в різні боки, і нахиляє її аж до землі.
1.бокова розтяжка
2.поперечна розтяжка
Балістичне розтягування на підлозі
Акробат перевірка.

 ІІ Основна частина 

1. Подача нового матеріалу
Ознайомити:
-з іграми на розвиток ритміки.
Танцювальна гра на розвиток ритміки

«Ручки-долоньки»
  Діти діляться на пари:
  Праву рученьку в перед, ну а потім вже назад, знову витягнемо вперед, ну і трішки потрясемо!
  Ліву рученьку вперед, ну а потім вже назад, знову витягнемо вперед, ну і трішки потрясемо!
  Праву ніженьку вперед, ну в потім вже назад, знову  витягнемо вперед, ну і трішки потрясемо!
  Ліву ніженьку вперед, ну в потім вже назад, знову  витягнемо вперед, ну і трішки потрясемо!
   Раз долонька, раз долонька! Два долонька-поворот! (Повторюємо декілька разів, спочатку без , а потім з супроводом музики)
«Чотири стрибочка, чотири хлопочка»
Діти стрибають і плескають в долоні під ритмічну музику.
З’єднуємо обидві вправи під ритмічну музику.
«Супер герої»
Ритмічний танець-гра з гімнастичними паличками.
Навчити:
- вірно володіти основами хореографічного навчання
-вірно та чітко виконувати елементи гри на розвиток ритміки;
- навчитися вільно і невимушено володіти корпусом , чітко і легко координувати рухи.
Розвивати :
-вміння чути музику, вірно виконувати ігрові танцювальні рухи.
-сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку їх творчих здібностей (зокрема акторської майстерності)
2. Практична робота:
- тренаж на середині по колу «Летимо до Африки»
- тренаж біля станка, гра «Годинник»
- тренаж-розтягування « А хто до нас завітав у гості?»
- виконання вправ на різні частини тіла
- танцювальні ігри на розвиток ритміки.
- вивчення танцю до нового року «Зник сніговик»
ІІІ. Заключна частина.

1.Закріплення отриманих знань.
 (педагог ставить питання до дітей, діти відповідають):


Що було цікавого на занятті?
-         загальний підсумок заняття.

Прикрийте оченята та повернімося подумки на початок уроку. Він був радісний, бо приніс вітання від сьогоднішнього дня. І ця радість не згасла, а навіть збільшувалася протягом заняття, бо ми дізналися про…, а ще про…, і про…А це так цікаво! Скажіть собі подумки:який я молодець! Дякую. Відкрийте очі.


































Виховний захід на тему: "Батьки і діти - нероздільне й одвічне коло"

(14 березня 2017 року, Будинок творчості дітей та юнацтва о 16.00)

Мета:


- виховувати любов і повагу між  найближчими  і найріднішими людьми – батьків і дітей;
 -  допомогти дітям і вчити їх бути чемними, уважними, завжди пам‘ятати, що найрідніших людей ніж батьки немає;
 -  формувати почуття обов‘язку перед батьками, довести всім присутнім на святі, що батьки і діти – це одне ціле;
- дати зрозуміти батькам, що сімейне виховання - це подальший шлях, яким піде дитина;
 - показати батькам щиру любов їхніх діточок;

Завдання:
-         Створення сприятливої атмосфери при проведенні заходу.
-         Організувати конкурсну та розважальну  програму для батьків та їх дітей.
-         Розвити у дітей та батьків мотивацію до сумісної творчої діяльності та надання допомоги одне одному

Обладнання: вислови, роздатковий матеріал.

Музичне оформлення: фонограми до пісень , музична підбірка

Девіз:"Ми єдині і нерозлучні - ми одна сім'я!"

І. Вступне слово педагога
         Сім'я - як дерево яке пускає коріння, виростають гілки, а потім цвітуть квіти які дають плоди. Квіти – це наші діти, діти – це дзеркало душі батьків,  – це сад де цвітуть ці квіти, а педагог – це трудівник який старається щоб ці квіти не зів'яли.
 Педагог
Сьогодні ми зібралися на свято,
До нього готувалися усі.
Щасливі, що у залі мами й тати,
А також ваші "квіточки".
Батьки і діти, діти і батьки.
Нероздільне й одвічне коло,
Ми засіваємо життєве поле,
І не на день минулий – на віки,
Бо наша кров пульсує в їхній долі.
Батьки і діти, діти і батьки.

         Хочеться розпочати  наше свято чимось приємним, величним, чимось, що об'єднає нас всіх в одну дружню велику родину. Пропоную всім встати, взятися за руки і станцювати "сімейний танок щастя".
(Лунає неповторно душевна мелодія і батьки, діти, вчителі утворюють "сімейне коло щастя" і танцюють поки лунає музика )
Педагог:
Дорогі наші сім'ї!                                                                                         
Хай це родинне свято в наших гуртках
Ще більше здружить і зріднить всіх нас,
Бо найщасливіша у світі та людина,
Що друзів має поряд, повсякчас.
       А зараз, мої любі батьки прочитаю слова ваших "зірочок"  - найщиріші слова любові до вас і сподіваємось, що кожен впізнає слова своєї дитини:
 (Педагог зачитує дитячі твори. Д/з)

Ці рядки ваші діточки склали на одній з наших з ними бесіді і сподіваюсь, що кожен татусь, або матуся впізнали себе у цих рядках.

Педагог – організатор: Добрий день дорогі батьки та діти. На дворі весна, березень, замітно потеплішало, а на початку весни ми відмічаємо свято жінок. Тож жіноча половина залу, мами, бабусі, дівчатка дозвольте привітати вас з минулим святом 8 березня і побажати вам бути завжди як Весна: ніжними, милими, ласкавими, а головне — здоровими.
До моїх привітань приєднуються ваші діти з привітаннями. Зустрічайте групу «Перлинку»
(Привітання дітей)
Порада педагога-організатора:
Любі батьки!
Ніколи не скупіться на добрі слова,
Бо у світі так мало тепла,
Лиш від рідної хати
Та від лагідних рук мами й тата.
А ви, любі діти!
Коли зміцніють крила, щоб літати,
Не забувай про рідних маму й тата,
Та встигни добре слово їм сказати,
Допоки ти живеш у рідній хаті.
( Лунає пісня "Про маму»)

Педагог - організатор:
         Любі матусі , думаю, що все, що ви робите вдома - робите спільними зусиллями і радитесь один з одним. Зараз ми побачимо наскільки ви згуртована родина. Завдання конкурсу полягає в тому, щоб ви якнайшвидше прикрасили вазу з фруктами та дали вашій  креативній роботі назву. Конкурс називається "Ми одна, креативна сім'я". Приступаємо до роботи.
(Даються 3 хв., щоб родина справилась з завданням, а потім кожна сім'я презентує свою роботу)
         А зараз побачимо наскільки татусі  знають своїх діточок.
Вони беруть участь у  конкурсі "Це я, а це дата мого народження" (Педагог-організатор називає дату народження дитини, а татусі повинні відгадати чия це дитина)
Пісня «Папа подари мне куклу»

Педагог-організатор: Думаю, що серед нас є хлопчики які люблять ходити з татусями на рибалку і дівчатка теж не думаю, що проти прогулятися з татком. Отож, по середині залу бачите імпровізований басейн. В ньому плавають паперові рибини з секретом. До кожної рибини з низу підкріплений склад. Зараз наші татусі на швидкість будуть ловити цими вудочками склади, діти мають віднести мамам, а вони мають утворити слово.
(Даються теж 3 хв. для того щоб спіймати як найбільше рибин, скласти
найдовше слово і виграти)
До вашої уваги флешмоб від групи «Юніор»

         Ви справились зі своїм завданням, а зараз побачимо наскільки мами знають своїх "зірочок". У цьому конкурсі беруть участь лише матусі і називається конкурс "Мамо - це я, твоє дитя".
         Для проведення цього конкурсу кожна мама отримує листок паперу та ручку. Вони стоятимуть спиною до дітей і відповідатимуть письмово на задані питання:
Що любить ваша дитина їсти на вечерю?
Який  найулюбленіший колір вашої дитини?
Про що мріє ваша дитина?
Яку останню оцінку отримала ваша дитина?
Якого кольору очі вашої дитини?
Який її кумир?
(Підводяться підсумки)
Для вас шановні присутні сценка «Квітка – семіцвітка»

Вправа «Мікрофон» опитування дітей «За що я люблю своїх батьків?!
           Звучить пісня «Родина»

Прийшов час закінчувати нам свято,
Ми вдячні всім, хто з нами тут.
Бажаєм щастя вам, здоров‘я, радості багато,
Щоб вік ваш довгим і безхмарним був.
 "Бережіть сім'ю,бо вона найцінніше, що у вас є!"





















Немає коментарів:

Дописати коментар